خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خبر داد؛

تحقق ۱۰۲ درصدی درآمدهای مالیاتی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۲۷۵

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از تحقق ۱۰۲ درصدی درآمدهای مالیاتی استان در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سمانه حسن‌پور امروز چهارشنبه در جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان که با موضوع بررسی عملکرد یازده‌ماهه درآمدهای استان که با حضور محمدی مدیرکل اقتصاد و دارایی، صالحی مدیرکل مالیاتی، برگزار شد، گفت: مالیات حق دولت است و تمامی آن صرف هزینه های جاری و عمرانی دستگاه های اجرایی برای جامعه می شود.

وی با اشاره به درآمدهای مالیاتی افزود: درآمدهای مالیاتی مصوب ۱۱ ماهه امسال ۲۰۴۶۵ میلیارد ریال است که با تلاش و همت اداره کل مالیاتی مبلغ ۲۰۹۱۵ میلیارد ریال وصول شده که نسبت به مصوب، ۱۰۲ درصد تحقق پیدا کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان ادامه داد: درآمدهای غیر مالیاتی با پیگیری های به عمل آمده توسط ستاد درآمد استان رشد ۱۶۸ درصدی داشته و حدود مبلغ ۱۴۲۵ میلیارد ریال بوده است.

حسن پور  تصریح کرد: درآمدهای عمومی مصوب ۱۱ ماهه سال جاری ۲۱۳۱۱ میلیارد ریال بوده که مبلغ ۲۲۳۴۰ میلیارد ریال تاکنون وصول شده و نسبت درصد تحقق سال‌جاری ۱۰۵ درصد رشد داشته است.

وی در پایان با بیان اینکه مالیات از منابع بودجه دولت است و از مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی که در وصول درآمدهای مالیاتی تلاش کردند باید تقدیر کرد، گفت: بوسیله مازاد درآمدهای استانی سهمی از آن صرف خدمات عمومی و کسری بودجه‌های جاری و عمرانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز