خبرگزاری کار ایران

لیست انتخاباتی سامان در فارس اعلام شد؛

سامان با لیست ۴ نفره بانوان به شیراز رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۸۹۹

لیست انتخاباتی سامان در حوزه‌های مختلف انتخابیه استان فارس به طور رسمی اعلام شد.

به گزارش ایلنا، سعید زحمت‌کشان، رئیس ستاد انتخاباتی ملت ایران در فارس از نهایی شدن فهرست حمایتی سامان خبر داد و گفت: صداقت و تعهد دو اصل مهم این جبهه مردمی در ارزیابی نامزدها بوده که بر حسب مسئولیت اجتماعی به آن پایبند بوده و هستیم تا بتوانیم افراد اصلح را در لیست انتخاباتی سامان برای معرفی به عموم قرار بدهیم.

وی با تاکید بر اینکه لیست حمایتی جبهه مردمی سامان برای تغییر وضعیت موجود به عرصه انتخابات ورود کرده است، ادامه داد: در انتخاب افراد تلاش شد تا شرایط تغییر بر اساس منافع ملی و منافع مردمی در مجلس دوازدهم ایجاد بشود.

رئیس ستاد سامان در فارس با بیان اینکه لیست حمایتی این جبهه مردمی در استان به دلائل مختلف امروز به طور رسمی اعلام می‌شود، گفت: یکی از دلائل اعلام نکردن این لیست استانی در رسانه‌ها و سایت رسمی سامان به دلیل‌ ترکیب نامزدهای حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و برخی از حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌ها بود که پس از رایزنی‌ها و تطبیق شرایط حضور کاندیداها در لیست مورد حمایت این جبهه به تایید شورای مرکزی کشور رسید.

این مقام مسئول به پایش و ارزیابی مداوم جبهه مردمی سامان در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات اشاره داشت و گفت: یکی از برنامه‌های جدی این جبهه مربوط به پیگیری تصویب قانون استیضاح نمایندگان مجلس است تا به مصونیت و حاشیه امنی که برای منتخبان در یک دوره چهارساله ایجاد می‌شود، پایان بدهد. بنابراین در انتخابات مجلس هم عبور از خط قرمزها نظیر هزینه‌کرد نامتعارف تبلیغاتی با مخالفت سامان مواجه شد.

زحمت‌کشان با اشاره به اینکه سامان برای تغییر آمده است، اعلام کرد: ساماندهی و سامان‌بخشی بسیاری از حوزه‌های مدیریتی نیازمند قانون مناسب و کارآمد است که وظیفه اصلی نمایندگان خانه ملت بر همین اساس پایه‌ریزی شده و انتظارات ما در چارچوب همین تغییرات هدفمند معرفی می‌شود.

لیست حمایتی ستاد انتخاباتی ملت ایران در ۱۵ حوزه انتخابیه فارس در مجلس دوازدهم:

۱. شیراز: بتول معلم، مریم معاشر، مریم دل‌افکار و منصوره طاهری 

۲. سروستان، کوار و خرامه: غلامرضا توکل

۳. فسا: حسنعلی محمدی

۴. داراب و زرین‌دشت: محمدجواد عسکری

۵. لامرد: محسن علوی

۶. لارستان: علیرضا شاهرخیان

۷. فیروزآباد: سیدکمال‌ علوی

۸. مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان: سیروس سجادیان

۹. اقلید: حمید گرامی

۱۰. آباده، بوانات، خرم‌بید: سعید سیفی

۱۱. ممسنی: امید نصیبی

۱۲. استهبان، نی‌ریز و بختگان: محمدکاظم کاوه‌پیشقدم

۱۳. کازرون و کوه‌چنار: شاهین محمدصادقی

۱۴. سپیدان و بیضا: عبدالحمیدشیروانی

۱۵. جهرم: محمدرضا رضائی‌کوچی

بر اساس این گزارش، جبهه مردمی سامان از احزاب مختلفی چون جمعیت رویش انقلاب اسلامی، صدای فرهنگیان ایران، جمعیت یاران انقلاب اسلامی، جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی و جمعیت معلمان و فرهنگیان ایران اسلامی بر اساس ماده ۱۰ کمیسیون احزاب تشکیل شده است که یکی از اهداف آن افزایش مشارکت در انتخابات و حمایت از نامزدهای اصلح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز