خبرگزاری کار ایران

در پی افزایش مصرف گاز صورت گرفت؛

اعمال محدودیت گاز صنایع و بخش‌های غیرخانگی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۸۳۶

مصرف گاز در قزوین به بیشترین میزان خود در سال جاری رسید

بنا بر اطلاعیه شرکت گاز استان قزوین، باتوجه به سرمای هوا و افزایش مصرف گاز، برای گاز صنایع و سایر بخش‌های غیرخانگی محدودیت اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، طبق اطلاعیه شرکت گاز استان قزوین، در اطلاعیه‌ای از محدودیت گاز برای بخش‌های غیرخانگی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع تمام مشترکین گازطبیعی استان می‌‎رساند، با توجه به افزایش برودت هوا و به تبع آن افزایش مصرف گاز، جریان گاز مشترکین صنایع (بجز مواد غذایی و دارویی)، واحدهای تولیدی (بجز گلخانه‌ها، دامداری‌ها و مرغداری‌ها)، اماکن عمومی و ادارات (بجز ادارات خدمات رسان و امدادرسان) و مجتمع‌های تجاری با محدودیت مصرف مواجه خواهند شد و این وضعیت تا بهبود شرایط ادامه خواهد داشت.

بنابراین از تمام مشترکین استان به ویژه مشترکین خانگی تقاضا می‌شود با رعایت الگوی مصرف همچون خاموش کردن وسایل گرمایشی اتاق‌های بلااستفاده یا اتاق‌هایی که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، شرکت گاز استان را در استمرار جریان گاز طبیعی یاری کنند.»

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین هم با اشاره به کصرف گاز در استان گفت: در 7 اسفند ماه، استان قزوین با مصرف 19 میلیون و 270 هزار مترمکعب گاز به بیشترین میزان خود در سال جاری رسید.

علی حجتی‌پور با بیان این مطلب که مردم بافرهنگ قزوین همواره با توجه به مصرف بهینه گاز طبیعی و مصرف صرفه‌جویانه به حفظ مجموعه پایداری گاز طبیعی کمک کرده‌اند، تأکید کرد: از شهروندان محترم می‌خواهیم با تنظیم دمای منازل بین 18 تا 21 درجه، استفاده از لباس‌های گرم در منزل، انسداد دریچه‌های کولر و استفاده از پرده‌های ضخیم برای درها و پنجره‌ها و خاموش کردن وسایل گرمایشی اتاق‌های بلا استفاده از هدررفت دما پیشگیری کرده و همچنان به کمک و توجه خود به شرکت گاز برای حفظ و پایداری جریان گاز در تمام نقاط استان ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز