خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:

سیاست شورا و مدیریت شهری قزوین افزایش جشن‌های خیابانی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۸۳۳

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین گفت: سیاست ما افزایش رخدادهای خیابانی در مناسبت‌های ملی و مذهبی است تا همه مردم بتوانند در آن مشارکت داشته باشند و جشن نیمه شعبان هم برهمین اساس در خیابان سپه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست خبری جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان، پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.

قاسم اللهیاری در این نشست گفت: جشن نیمه شعبان امسال با محوریت جدید و خیابانی برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین ادامه داد: برای این جشن مجموعه استانداری اهتمام جدی داشت و پس از فراخوان عمومی، جلسه‌های متعددی با گروه‌های مختلف برگزار و طرح‌ها پیشنهاد و بررسی شد.

وی بیان کرد: در مسیر این جشن در کنار پذیرایی، گروه‌های مختلف ازجمله مشاوران، هنرمندان و گروه‌های ورزشی حضور دارند و تبیین مهدویت هم خواهیم داشت.

نواحی منفصل در برگزاری جشن‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند

این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: در سطح شهر بویژه نواحی منفصل شهری هم مساعدت‌هایی شده و مجموعه‌های مردمی برای برگزاری جشن نیمه شعبان اقدام می‌کنند.

اللهیاری گفت: زیرساخت‌ها و غرفه‌ها و بخش کوچکی از هزینه‌ها در اختیار برگزارکنندگان غرفه قرار می‌گیرد، اما محوریت اصلی مردمی کردن فعالیت‌ها است و در غدیر سال گذشته هم برنامه‌ها به همین شکل انجام شد و به پویایی مجموعه‌ها کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: کارهای تئاتر شهر به پایان نزدیک شده، خانه فرهنگ چوبیندر هم آماده بهره‌برداری است، فرهنگ‌سرای بازی هم درحال ساخت است و برای سال آینده ۱۵ میلیارد تومان برای مساجد کمک می‌شود.

اللهیاری افزود: بودجه سازمان فرهنگی برای برگزاری برنامه‌ها به ۱۲۰ میلیارد تومان ارتقا پیدا کرده، همچنین در حوزه زیباسازی هم به مناطق منفصل و کم‌تر برخوردار برای فضاسازی توجه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز