خبرگزاری کار ایران

در مراسم افتتاح پروژه عمرانی مطرح شد؛

شهردار کرج: مردم به ما فرصت بدهند که مشکلات شهر برطرف شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۴۱۳

رئیس شورای کرج: برای رفع مشکلات کارگران شهرداری تلاش می‌کنیم

شهردار کرج و رئیس شورای شهر کلانشهر کرج در مراسم افتتاح پروژه مسیر جدید ارتباطی به بیمارستان البرز کرج ابراز امیدواری کردند که مدیریت شهری کرج در مسیر رفع مشکلات شهری شهروندان کرج تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، مهرداد کیانی امروز در مراسم افتتاح پروژه معبر شبنم 7 به بیمارستان البرز که با حضور اعضای مدیریت شهری کرج و جمعی از ساکنان این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: قرار بود مراسم باشکوه‌تر برای این پروژه تدارک ببینیم اما با نظر اعضای شورا و خودم به این نتیجه رسیدیم این خدمت به سرعت ارائه شود و به حواشی نپردازیم. 

وی افزود: خدمات مختلف دور ششم مدیریت شهری در حوزه فرهنگی اتفاقات خوبی رقم خورده است.

کیانی به بودجه شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: از ۴هزار و ۶٠٠ میلیارد به ٢١ هزار میلیارد افزایش یافت و این نشان دهنده اراده مدیریت شهری به سمت پیشرفت و توسعه است.

شهردار کرج به گلایه های مردم اشاره کرد و گفت که این دغدغه ها را به دیده منت می‌پذیریم و قصد عذر و بهانه ندارم ولی مشکلات قدیمی است که وظیفه حل آنرا داریم. باید مسایل حل شود اما مردم به ما اعتماد کنند و فرصت دهند که مسایل و مشکلات، شناسایی و برطرف شود.

وی در مورد مشکل روشنایی مسیر جدید خ شبنم 7 به بیمارستان البرز، گفت: دستگاه‌های متعدد باید همکاری کنند که خدمت مناسب برای مردم فراهم شود لذا شرکت برق برای این مسیر جدید به وظیفه خود عمل کنند.

شهردار کرج در پایان قول داد پیگیر مشکلات و گلایه های مردم باشد.

کرج تنها کلانشهر است که خط تندرو ندارد

محمدی رئیس شورای شهر کرج نیز در ادامه این مراسم افتتاح پروژه معبر شبنم 7 به بیمارستان البرز واقع در باغستان غربی کرج، ابراز امیدواری کرد که پروژه هایی که افتتاح آنها امسال و سال آینده پیش‌بینی شده با همت مضاعف شهردار به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: آیین افتتاح خ شبنم 7 به بیمارستان البرز امروز انجام شد و هدف این پروژه رفاه شهروندان برای مراجعه به بیمارستان در کمترین زمان ممکن بود.

رئیس شورای شهر کرج با عنوان اینکه چندین پروژه در دست اجراست و تلاش می‌شود در سال آینده به بهره‌برداری برسد، اظهار کرد: پروژه های تقاطع های شهدای غزه، میدان جمهوری، فلکه اول و سه راه رجایی شهر از جمله پروژه های عمرانی کلانشهر کرج است که تلاش می‌شود هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

محمدی اضافه کرد: کرج تنها کلان‌شهری است که خط تندرو ندارد لذا خط تندرو شهید بهشتی تا شهید سلطانی با سرعت در حال اجراست و امیدواریم مردم بعد از اتمام کار از اتوبوس‌های جدید خریداری شده در این خط استفاده کنند. 

محمدی به تقاضای کارگران شهرداری بابت انعقاد قرارداد نیز اشاره کرد و گفت: در ارتباط با مشکلات کارگران با شهردار صحبت شد. هیچ نگاه خاص به قراردادهای منعقد شده شهرداری نداریم و بر اساس موضوعات قانونی تا جایی که بتوانیم از مراجع نظارتی کمک می‌گیریم، سعی می‌کنیم ویژه در پایان سال به کارگران کمک کنیم.

وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه گفت که خبرنگاران در شرایط مختلف آب و هوایی همراه مدیریت شهری کرج هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز