خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار البرز انجام شد؛

۲ پروژه پارک بانوان و فرهنگسرای پیک به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۲۲۸

شهردار فردیس گفت: ۲ پروژه عمرانی پارک بانوان و فرهنگسرای پیک به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا احمدی نژاد شهردار فردیس در آیین افتتاح پارک بانوان که عصر امروز با حضور استاندار البرز، فرماندار، جمعی از مسئولان و مردم شهر فردیس برگزار شد، پارک بانوان را از اولین مطالبات شهروندان فردیسی اعلام کرد و گفت: با پیگیری و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، امام جمعه و فرماندار و همت همکارانم این پروژه اجرا شد و امروز به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه پروژه پارک بانوان یک پروژه دیگر را در دل خود جای داده است، افزود: به منظور تامین آب مورد نیاز به ویژه در ایام کم آبی، همزمان با اجرای پارک بانوان یک مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در پارک بانوان ساخته شده است.

احمدی نژاد با اعلام این خبر که مجموعه فرهنگسرای پیک هم امروز افتتاح شد، گفت: مجموعه فرهنگسرای پیک از جمله پروژه‌های نیمه کاره گذشته بود که تکمیل شد و امروز به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به کمبود سرانه فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای، بیان کرد: تاکنون در مناطق کم برخوردار مجموعه فرهنگی نداشته ایم و با افتتاح این فرهنگسرا و تکمیل سایر پروژه‌های فرهنگی، برای تامین سرانه‌های شهر به ویژه در محلات کم برخوردار اقدام می‌کنیم.

احمدی نژاد تلاش همکاران شهرداری فردیس برای اجرای پروژه‌های شهری را شایسته تقدیر دانست و افزود: اگرچه پروژه‌ها توسط شهرداری اجرا می شود اما نقش حمایتی  شورای اسلامی شهر، فرمانداری، استانداری و سایر نهادهای ذیربط در اجرای پروژه ها را نمی توان نادیده گرفت. امیدواریم بتوانیم در مسیر خدمت به شهروندان و توسعه و پیشرفت شهر گام های مثبتی برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز