خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

مدیریت شهری کرج بودجه 1403 را به فرصت تبدیل کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۰۶۰

نایب رئیس کمیسیون تلفیق در تصویب بودجه 1403 شهرداری کرج خواستار عزم جدی مدیریت شهری در برنامه ریزی هدفمند بودجه 1403 شد.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی محمود آبادی ضمن تحسین و تمجید از مدیران در جذب بودجه 1402 شهرداری کرج گفت: بودجه مصوب 1403 می‌تواند یک فرصت خوبی باشد و روی سکه دیگر آن هم می‌تواند یک تهدید بزرگ برای مدیریت شهری کرج باشد.

رحیمی افزود: بودجه  20 هزار و 456 میلیارد تومان برای 1403 یک برنامه ریزی و عزم جدی می‌خواهد در اولویت اول برای درآمد بودجه تنظیم شده قابل توجه و در نهایت برای ردیف های مهم و هدفمندی که تعریف شده است خرج شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج به اضافه شدن حدود 6 هزار میلیارد تومان به ردیف بودجه بزرگراه شمالی (شهید سردار سلیمانی) اشاره کرد و خطاب به شهردار کرج گفت: سهم دولت در این پروژه 50 درصد است که نیاز به پیگیری، تلاش شما و استاندار  را می‌طلبد که پول دولت را برای شهر در پروژه بزرگراه شهید سردار سلیمانی جذب شود تا شهروندان کرج طعم شیرین این پروژه را بعد از مدت‌ها بچشند.

وی از ضعف معاونت مربوطه در تنظیم بودجه 1403 نام برد و در پایان از تلاش و پشتکاری اعضای شورای اسلامی شهر که ضعف و کم و کاستی های بودجه را بر دوش گرفتند تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز