خبرگزاری کار ایران

همه راه‌های استان البرز باز است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۵۰۹

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز گفت: با تلاش بی‌وقفه راهداران البرزی تمام محورهای مواصلاتی استان به جز جاده جدید هشتگرد- طالقان و محور شمشک- دیزین باز است و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش ایلنا از البرز، علی زندی‌فر اظهار کرد: از زمان شروع بارش برف و باران در استان، بلافاصله تیم‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان البرز به ویژه در جاده‌های کوهستانی عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی را آغاز کردند.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای راهداری البرز برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به کاربران جاده‌ای گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران همه نیروهای راهداری به همراه ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری در آماده‌باش کامل بودند و به محض شروع بارش‌ها اقدامات لازم صورت گرفت.

این مسئول با تاکید براینکه خوشبختانه با اقدامات انجام شده تمام محورهای مواصلاتی استان به جز جاده جدید هشتگرد- طالقان و محور شمشک- دیزین باز است و تردد در آنها به صورت عادی جریان دارد، افزود: جاده جدید هشتگرد- طالقان به علت کولاک و برای حفظ ایمنی کاربران جاده‌ای بسته شده است لذا رانندگان برای تردد در این محور باید از از مسیر جایگزین جاده قدیم استفاده کنند.

زندی‌فر در پایان از مردم خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه و برخورداری از امکانات کامل مثل زنجیرچرخ در محورهای مواصلاتی استان به ویژه مسیرهای کوهستانی تردد کنند و قبل از حرکت جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز