خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

تا پایان دوره ششم، پل‌های B0 و B1 بزرگراه شمالی تکمیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۰۳۳

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: درصدد هستیم با جبران تأخیرهای این پروژه، تا سال آینده یا نهایتاً پایان دوره ششم، پل‌های B0 و B1 تکمیل شوند.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین مهاجری اظهار داشت: در ابتدای دوره ششم پایه‌های پل آزاد راه شمالی تکمیل نشده بود اما با پیگیری‌های مسؤولین استانی، سیاست‌های شورا و همت عوامل شرکت آزادراه شمالی این پروژه سرعت خوبی گرفت و تمام قطعات مورد نیاز تأمین شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج پل B1 آزادراه شمالی را پیچیده‌ترین پل خاورمیانه به لحاظ دهانه و ارتفاع پل دانست و اذعان کرد: طبق گزارش ارائه شده، افرادی که در پروژه بزرگراه شمالی فعالیت می‌کنند، همه از هموطنان ایرانی هستند و ما از افراد خارجی در این پروژه استفاده نخواهیم کرد، اگرچه بخشی از قطعات از خارج از کشور تهیه شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از تزریق بودجه‌ای بالغ بر ۵۴۰ میلیارد تومان به این پروژه در سال جاری و ضمن اعلام آمادگی برای اختصاص مبالغ بیشتر با توجه به پیشرفت پروژه افزود:امید آن می‌رود تا زمان مذکور از طریق این پروژه همت به شهر کرج متصل شود و از ضلع غربی آن حداقل تا خیابان خوارزمی که ضلع غربی کرج است به نتیجه برسد و شهروندان کرجی از لذت بهره برداری از این مسیر بهره مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز