خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای فرهنگ عمومی خبر داد؛

اجرای پویش "جمعه امید" از هفته آینده در سراسر استان‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۹۵۷

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه "جمعه امید" به عنوان یکی از مصوبات جدی قرارگاه نشاط اجتماعی کشور هفته آینده در سراسر استان‌ها برگزار می‌شود‌، گفت: در این پویش تخفیفات ویژه از سوی اصناف ارائه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سیدمجید امامی روز پنج‌شنبه بیست و ششم بهمن ماه در حاشیه یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر بیان کرد: "جمعه امید"یکی از ایده‌های بزرگ و خوب نظام فرهنگی کشور است که برای تقویت ایام خوش و شادی‌آفرین شعبانیه برگزار خواهد شد. 

‌دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به اینکه این برنامه با همراهی اصناف و رسانه‌ها در قالب برگزاری جشن‌ها در جمعه قبل از نیمه شعبان برگزار می شود، اظهار کرد: ارائه تخفیف‌ها و تسهیلات ویژه اصناف در این پویش انجام خواهد شد.

وی با اشاره برنامه‌ریزی برای ارائه تسهیلات بانکی یا تخفیفات ویژه در عرصه‌های مالی و جرائم انجام شده است افزود: همه تلاشمان را باید بکنیم که امید به آینده به زندگی امروزین مردم پیوند بخورد.

امامی گفت: شورای فرهنگ عمومی جامع‌ترین و اصلی‌ترین پارلمان فرهنگی استان‌ها هستند. 

وی با اشاره به بهبود ساختار شورای فرهنگ عمومی در استان‌ها گفت: با مصوبه اخیر ستاد مهندسی فرهنگی کشور اعضای حقیقی به ۹ نفر افزایش پیدا کرد تا فعالان فرهنگی مردمی بیشتر در صحن شورا حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز