خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتای البرز خبر داد؛

بازداشت متهم به تهدید انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۷۳۲

رئیس پلیس فتای استان البرز گفت: شخصی که با تهیه تصاویر خصوصی یکی از شهروندان اقدام به ارسال پیام های تهدید آمیز در بستر فضای مجازی کرده و در ازای حذف تصاویر درخواست انتقال ارز دیجیتال داشت، توسط پلیس فتا در یکی از استان‌های شمال غرب کشور دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ رسول جلیلیان با اعلام خبر دستگیری فردی که تهدید به انتشار تصاویر خصوصی داشت، اظهار کرد: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده اخاذی در فضای مجازی با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی به پلیس فتای استان، تیمی ویژه از کارشناسان زبده پلیس فتا بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات فنی و پلیسی صورت گرفته مشخص شد که یکی از آشناهای شاکی پرونده با تهیه تصاویر خصوصی وی از طریق پیام رسان واتساپ به نام برده پیام ارسال کرده و قصد اخاذی ارز دیجیتال از وی را داشته است.

رئیس پلیس فتا استان البرز اضافه کرد: در ادامه با شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از استان‌های شمال غرب کشور، با همکاری پلیس فتای ان استان نامبرده دستگیر و با هماهنگی مقام قضائی به پلیس فتای استان البرز منتقل شد.

سرهنگ جلیلیان در پایان گفت: با تکمیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز