خبرگزاری کار ایران

براساس اطلاعیه کارگروه خودرویی استان؛

روند پرداخت مطالبات شرکت "رضایت خودرو طراوت نوین" آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۵۶۳

براساس اطلاعیه کارگروه خودرویی استان، روند پرداخت مطالبات شرکت رضایت خودرو طراوت نوین آغاز شده و در راستای تسریع در رسیدگی، دفتر شرکت مذکور در تاکستان بازگشایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، اطلاعیه شماره ۱۹ کارگروه خودرویی در مورد پرونده شرکت رضایت خودروی طراوت نوین صادر شد.

در این اطلاعیه آمده است:

« نظر به شروع روند واریزی و تسویه حساب با توجه به جلسات چند هفته اخیر به منظور تسریع در واریز مطالبات لازم است طلبکاران محترم در صورت رضایت به دریافت اصل پول، عدد ۱ و رضایت به ادامه کار بر اساس پیش نویس توافق صورت گرفته عدد ۲ و در صورت عدم تمایل با گزینه‌های یک و دو، عدد ۳ را ظرف سه روز آینده به شماره پیامکی ۳۰۰۰۸۶۹۸۹ ارسال کنند.

ضمناً نظر به شروع روند واریزی و تسویه حساب با سرمایه‌گذاران جهت تسریع در پرداخت، بعد از استقرار کانکس نیروی انتظامی و تامین امنیت، بازگشایی دفتر شرکت مذکور در تاکستان صورت خواهد گرفت.

ادامه و سرعت بخشی در پرداخت مطالبات مستلزم استمرار همکاری بیشتر طرفین پرونده با دستگاه قضایی خواهدبود.

ضمناً به‌رغم شروع پرداخت‌ها و تلاش شبانه روزی جهت پرداخت مطالبات متاسفانه برخی افراد قانون شکن بدون هیچ منطقی همچنان به تجمعات و اقدامات ساختارشکنانه و غیرقانونی خود که موجب اخلال و تضییع حقوق دیگر مراجعین و مردم خواهد شد ادامه می‌دهند که تحت تعقیب کیفیری قرار خواهند گرفت.

 متذکر می‌شود اخبار و اطلاعات لازم را از طریق صفحه رسمی اطلاع رسانی کارگروه شرکت‌های خودرویی و سرمایه‌گذاری استان قزوین به نشانی https://eitaa.com/karguroh_qazvin دریافت کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز