خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان:

بیمه اصحاب رسانه از دغدغه‌های جدی خانه مطبوعات آذربایجان غربی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۹۶۵

آذربایجان غربی گفت: بیمه اصحاب رسانه از دغدغه های اصلی خانه مطبوعات آذربایجان غربی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یوسف پیر بداقی در نشست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصحاب فرهنگ ،هنر و رسانه با بیان اینکه خانه مطبوعات استان وارد بیست و سومین دوره خود شده است گفت: دهمین دوره انتخابات خانه مطبوعات با مشارکت ۸۷درصدی صورت گرفت که بیانگر همدلی و همراهی تمامی اصحاب رسانه با این مجموعه است.

پیر بداقی افزود: طی یکسال گذشته ۱۵نشست خبری با روسای دستگاه های اجرایی استان و ۶جشنواره رسانه ای در خانه مطبوعات استان برگزار شده است.

وی ادامه داد:در فرصت باقیمانده امسال نیز اختتامیه ۲جشنواره اربعین و رسانه و رسانه و مرز برگزار خواهد شد‌.

پیر بداقی بابیان اینکه ،آذربایجان غربی قطب فرهنگی،تجاری و اقتصادی بوده و راه ارتباطی با ۳کشور و اروپا است گفت:برای اولین بار با همکاری اصحاب رسانه توانمندی های استان در حال شناسایی است.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی در این نشست به مشکلات اصحاب رسانه نیز اشاره کرد و گفت:با نبود حمایت ها و بسته های حمایتی رسانه های مکتوب استان به سمت ماده ۱۶سوق داده می شوند.

وی مشکلات بیمه ای اصحاب رسانه را از دغدغه های اصلی خانه مطبوعات عنوان کرد و از وزیر خواست با تذکر به صندوق هنر و رسانه اعلام کنند با چهره گشاده با اصحاب هنر و رسانه برخورد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز