خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی:

نیروی هوایی ارتش کوچکترین اقدام علیه تمامیت ارضی کشور را در نطفه خفه می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۱۴۹

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی ارتش در استان‌های قزوین و زنجان به مناسبت روز نیروی هوایی گفت: امروز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با عزمی راسخ به پیمان ابتدای انقلاب استوار مانده است و بدون تردید با اعتقاد کامل و توانایی کوچکترین اقدام دشمنان علیه تمامیت ارضی و آرمانی این کشور را در نطفه خفه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی ارتش در استان‌های قزوین و زنجان با پیامی روز نیروی هوایی را تبریک گفت.

در متن این پیام آ»ده است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

دیدار تاریخی و بیعت همافران نیروی هوایی ارتش در روزهای منتهی به انقلاب شکوهمند اسلامی در سال ۱۳۵۷ نشانگر انعکاس نور الهی ساطع شده از حقانیت این انقلاب در دل‌های بیدار بدنه ارتشیان سرافراز بود.

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: "نیروی هوایی در پیوستن به انقلاب سبقت گرفت. البتّه بدنه‌ ارتش که بدنه‌ سالم و مردمی و مسلمان و مؤمنی بود، براحتی به انقلاب پیوست، اما از همه جلوتر نیروی هوایی بود."

این امر مهم بیانگر این است که نیروهای مومن و مردمی ارتش قهرمان به ویژه نیروی هوایی از همان روزهای منتهی به انقلاب شکوهمند اسلامی دل در گرو آرمان‌های حضرت امام (ره) و انقلاب داشته‌اند به طوری که تجلی آن همچون بیعت تاریخی زمستان ۵۷ با تقدیم جمع کثیری از شهدا برای حفظ دین و وطن به وضوح در طول ۸ سال دفاع مقدس مشاهده گردید.

اکنون پس از گذشت ۴۵ سال از بیعت همافران نیروی هوایی با امام راحل، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) بر عهد و پیمان خود با ملت ایران با عزمی راسخ استوار مانده است و بدون تردید با اعتقاد کامل، توانایی رزمی، نظامی و علمی خود کوچکترین اقدام دشمنان علیه تمامیت ارضی و آرمانی این کشور را در نطفه خفه خواهد کرد.

 ضمن گرامیداشت مقام شهدای عزیز نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران به ویژه سرلشکر شهید عباس بابایی و سید الاسراء شهید حسین لشگری این روز تاریخ ساز و شتاب دهنده جریان انقلاب اسلامی را به کارکنان، خانواده شهیدان، ایثارگران و جانبازان خانواده ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی مقتدر هوایی و آحاد مردم عزیز و سرفراز ایران اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز