خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

ارتقای سلامت و مبارزه با فساد از برنامه‌های مدیریتی قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۸۴۹

استاندار قزوین گفت: در داخل استان سعی شده تا با ارتقای سلامت، مقابله با فساد، تضعیف سوء استفاده‌گران و استفاده از انسان‌های متعهد، متخصص و متدین و پیگیری مجدانه، دولت شرایط بهتری را رقم بزند.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در جمع مردم دهستان کلنجین اظهار کرد: دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته در فضای متکی به حمایت مردم با تدبیر و استفاده از ظرفیت‌های انسانی و مادی کشور، در تلاش است شرایط توسعه و پیشرفت را برای مردم فراهم کند.

استاندار قزوین افزود: دولت در فضای بین‌المللی با هدف ارتقای اقتدار نظام و تعمیق روابط جمهوری اسلامی با کشورهای همسایه به دور از زورگویی‌ها را دنبال می‌کند و در این حوزه موفقیت‌هایی زیادی به دست آمده است که مهم‌ترین آن‌ها ارتقای تجارت، افزایش فروش نفت و انعقاد قراردادهای بین‌المللی است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: در داخل کشور دولت به دنبال استقرار عدالت و ظرفیت سازی از منابع کشور به صورت عادلانه برای تمامی آحاد جامعه است و توجه به مسائل واقعی مردم در اولویت قرار دارد.

وی افزود: دولت سعی کرده در فضای اقتصادی با اصلاحات مختلف به ریل درست بازگردد و این اقدامات در آینده وضعیت اقتصادی بهتری را برای مردم رقم خواهد زد.

استاندار قزوین اضافه کرد: بصیرت مردم و عدم همراهی با دشمنان همواره نقطه قوت جمهوری اسلامی بوده است و امیدواریم در انتخابات پیش رو هم یک بار دیگر مردم دشمنان را ناامید کنند و با یک انتخابات باشکوه به رشد و توسعه کشور کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز