خبرگزاری کار ایران

آذربایجان غربی باید سکوی پرتاب صادرات کشور شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۸۲۰

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: با تدابیری که اتخاذ می شود آذربایجان غربی باید سکوی پرتاب صادرات کشور و ارومیه قبل تپنده فعالیت های اقتصادی غرب کشور باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احسان خاندوزی در نشست با فعالان اقتصادی  با بیان اینکه رفع نیاز فعالان اقتصادی  در دستور کار قرار دارد، افزود: فعالان اقتصادی استان که امر مالیات خوش حساب هستند دارای مشکل هستند معرفی شود تا از طریق مسیر سبز مالیاتی مشکلات‌شان حل شود. 

وی لزوم ارتباط بین دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی، افزود: لازم است رابطه بین دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در یک نظام ضابطه مندی ایجاد شود. 

خاندوزی با اشاره به اهمیت انتخاب بهینه مکان برای سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران، گفت: اطلس سرمایه گذاری با هدف شناسایی مکان مناسب سرمایه گذاری به شکل نهایی رونمایی شد و می‌توانیم بر اساس این اطلس، برای ۳۱ استان در کوتاه ترین ممکن اطلاعات لازم مکان یابی و مزیتهای سرمایه گذاری مناطق را در اختیار سرمایه گذاران بگذاریم.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: با توجه به اینکه آذربایجان غربی از نظر میزان اتصال حوزه گمرکی، مثال زدنی است،گفت: امید است با تدابیری که اتخاذ شده شاهد باشیم  سکوی پرتاب صادرات کشور در این استان شکل بگیرد و ارومیه قلب تپنده فعالیتهای اقتصادی غرب کشور باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز