خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان:

قرارگاه رفع موانع تولید ۴۵ کارخانه در لرستان را به چرخ تولید بازگردانده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۷۹۶

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت : قرارگاه رفع موانع تولید ۴۵ کارخانه در لرستان را به چرخ تولید بازگردانده است.

به گزارش ایلنا، سردار نعمت باقری امروز سه شنبه در همایش توانمندی های صنعت شهرستان بروجرد با بیان اینکه بخش عمده ای از صنایع استان در بروجرد متمرکز است، اظهار کرد: بروجرد تنها شهرستان استان است که قرارگاه رفع موانع تولید در آن ایجاد شده و هر چه سرشاخه ها بیشتر شود در این حوزه بیشتر می توان به رفع موانع تولید کمک کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از معضلات کشور در حوزه تولید موانعی هستند که به دلیل بروکراسی های اداری به وجود آمده است ، افزود : برخی صنایع از چرخه تولید خارج شده اند که باعث افزایش بیکاری و کاهش تولید شده بود که در چنین شرایطی قرارگاه حمایت از تولید در دستور کار سپاه و دولت قرار گرفت و این قرارگاه در استان و شهرستان بروجرد راه اندازی شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در طول یکسال گذشته بیش از ۳۰۰ کارخانه و کارگاه در استان عارضه یابی شده و ۱۶۰ مانع بر سر راه تولید در بروجرد رفع شده در برخی کارخانه ها فقط یک مانع وجود داشت و در برخی کارگاه ها چند مانع از آنها رفع شده و در مجموع ۴۱ تا ۴۵ کارخانه به صورت ۱۰۰ درصد رفع مانع شده و به چرخه تولید بازگشتند.

سردار باقری ادامه داد: بر اساس آمار با اقدامات قرارگاه رفع موانع تولید در استان یک هزار و ۲۰۰ نفر تثبیت شغل صورت گرفته و برای ۲۵۰ نفر شغل ایجاد شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:‌ این قرارگاه باید با همکاری سپاه استان و معاونت اقتصادی استانداری محکم تر پای کار باشد و ایجاد این کارگاه در بروجرد را به عنوان یک ایده نو در سایر شهرهای استان انجام شود.

سردار باقری افزود: اگر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه بیشتری می کردیم و در حوزه اقتصادی، تورم و رشد تولید به بیانات ایشان که نشان از دوراندیشی در حوزه اقتصادی است توجه می کردیم اکنون با این مشکلات اقتصادی مواجه نمی شدیم.

وی تاکید کرد: دشمن امروز اقتصاد ما را هدف قرار داده در حالی که رهبر معظم انقلاب از سال ۹۵ صحبت از اقتصاد مقاومتی می کردند ولی تصور ما این بود که فقط با تولید و صنایع بزرگ می توان به رشد تولید رسید.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه امروز مشکلات با کار جهادی و انقلابی حل می شود، بیان کرد: در این قرارگاه ابتدا عارضه یابی و در گام دوم رفع موانع انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز