خبرگزاری کار ایران

پایان حفاری تمام خطوط قطار شهری مشهد تا پایان سال ١۴٠۴

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۴۶۱

مدیرعامل شرکت ساخت قطار شهری مشهد گفت: براساس برنامه ریزی که صورت گرفته‌ ، مقرر شده تا پایان سال ١۴٠۴، حفاری تمامی خطوط قطار شهری مشهد به اتمام برسد.

به گزارش ایلنا از مشهد، کیانوش کیامرز در مراسم آغاز عملیات حفاری مسیر غربی پروژه خط ٣ قطار شهری مشهد، اظهارکرد: با تلاش بسیار زیاد همکاران ما در قطار شهری و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، امروز عملیات اجرایی حفاری مسیر غربی خط ٣ شروع خواهد شد و امیدوارم با بهره برداری از آن، مردم قاسم آباد و شهرک غرب شاهد تسهیل رفت و آمد با حمل ونقل عمومی باشند.

وی گفت: این دستگاه از انتهای شهرک ابوذر به میدان امام علی حمل شد که جا به جایی دستگاه رکورد بزرگی بود. دستگاه در سال‌های گذشته به کمک نیروهای غیر بومی کار می کرد اما در سال‌های اخیر به همت جوانان ایرانی، این دستگاه کاملا بومی سازی شده است.

کیامرز ادامه داد: همچنین امسال براساس دستور شهردار مشهد، دستگاه حفاری، عملیات اصلی و واقعی خود را دارد و حرکت دستگاه به سمت قاسم آباد به خوبی قابل دیدن خواهد بود. ما برنامه داریم کل حفاری شهر را تا پایان سال ١۴٠۴ به پایان برسانیم. این برنامه به همت همکاران قطار شهری یقینا دور از انتظار نیست.

مدیرعامل شرکت ساخت قطار شهری مشهد افزود: شهر مشهد امروز جز معدود شهرهای کشور بوده که به صورت سه شیفت در حال کار کردن است. روزانه شاهد این روند هستیم و امیدواریم فاز یک خط سه را تا پایان سال ١۴٠٣ به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز