خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات اجرایی «آبرسانی» به شرق و جنوب شهر کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۲۷۸

عملیات اجرایی طرح آبرسانی به مناطق جنوب و شرق کلانشهر کرمانشاه با حضور وزیر کشور آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، رضا داوودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، امروز (۱۶ بهمن) در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت این پروژه گفت: این پروژه تنش آبی در قسمت شرق و جنوب شهر کرمانشاه را مرتفع می‌کند.

وی افزود: در این پروژه تامین آب از ۱۵ حلقه چاه منطقه «ده پهن» صورت می‌گیرد.

داوودی گفت: آب این چاه‌ها با استفاده از لوله های فولادی در مسیری ۹ کیلومتری به جنوب و شرق و پروژه های نهضت ملی مسکن کلانشهر کرمانشاه منتقل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه اعتبار مورد نیاز این پروژه را ۱۶۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این اعتبار از محل اعتبارات تنش آبی تامین می‌شود.

داوودی مدت اجرای این پروژه را حدود شش ماه اعلام و تصریح کرد برنامه داریم این پروژه تا اوایل تابستان سال آینده به بهره برداری رسیده تا مردم جنوب و شرق کلانشهر کرمانشاه مشکلی در تامین آب در فصل گرما نداشته باشند.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با افتتاح این پروژه تنش آبی حدود ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت شهر کرمانشاه مرتفع می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز