خبرگزاری کار ایران

نماینده کارگران در شورای عالی کار:

تشکل‌های کارگری در به نتیجه رساندن مطالبات کارگری نقش اساسی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۸۱۷

نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: تشکل‌ها حلقه واسط بین دستگاه‌ها و جامعه کارگری هستند و به نتیجه رساندن مطالبات کارگری از مراجع ذی‌ربط در چارچوب قواعد و تعامل و با این نماینده‌ها امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر اولین نشست صمیمی تشکل‌های کارگری در شهرستان آبیک برگزار شد.

آیت اسدی در این نشست به تشریح عملکرد نمایندگان مراجع حل اختلاف پرداخته و افزود: تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نقش بسیار مهمی در رشد تولید و مهار تورم، به ثمر رساندن حق و حقوق کارگران و توجیه کارگران دارند.

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان قزوین ادامه داد: حلقه واسط بین دستگاه‌ها و جامعه کارگری همین تشکل‌ها هستند و از این رو جایگاه مهمی دارند و در نتیجه تسهیل کار کارگران، بهبود بهره‌وری با استفاده از آن‌ها ممکن می‌شود.

نماینده کارگران در شورای عالی کار در ادامه با تأکید به جایگاه نمایندگان مراجع حل اختلاف، خواستار حضور پررنگ آنان در مراجع حل اختلاف شد، همچنین باتوجه به انتخابات پیش رو خواستار حضور مشارکت حداکثری جامعه‌ کارگری در انتخابات شد.

پس از آن هم مدیریت نیروگاه شهید رجایی گزارش عملکردی خود را ارائه کرد.

این نشست با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک، اعضای هیات مدیره و بازرسین کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان، نمایندگان کارگری در مراجع تشخیص و حل اختلاف اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک و مدیریت نیروگاه شهید رجایی تشکیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز