خبرگزاری کار ایران

معاون اول قوه قضائیه:

مبارزه ‌با اخلالگران اقتصادی افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۷۴۲

معاون اول قوه قصاییه با تاکید بر مبارزه جدی با اخلالگران اقتصادی گفت: حمایت از تولید و شرکت‌های دانش بنیان و جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان همدان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این انقلاب بزرگ‌ترین و مهم‌ترین انقلابی بود که در دنیا در نیمه دوم قرن بیستم زمانی که در جهان همه مسائل بین دو ابرقدرت غرب و شرق تقسیم شده بود با شعار نه شرقی و نه غربی در بهمن 57 به پیروزی رسید.

وی اظهار کرد: هرچند برخی سعی می‌کنند که انقلاب ایران اسلامی را با انقلاب‌های چین و هند یا سوریه و فرانسه مقایسه کنند، با این وجود با نگاه به وصیت نامه امام (ره) که فرمودند، انقلاب اسلامی از همه انقلاب‌ها جداست؛ هم در پیداش و مبارزه و هم در انگیزه و قیام و تردیدی نیست که انقلاب اسلامی یک هدیه الهی از جانب خدا به ملت ایران است.

معاون اول قوه قصائیه افزود: انقلاب اسلامی ریشه و ماهیت دینی و مذهبی داشته و همه اقشار مردم در به ثمر نشستن این آن سهیم بوده‌اند.

‌مصدق با بیان اینکه متاسفانه بیانیه گام دوم انقلاب از سوی عمده مسئولا نادیده گرفته شده است، عنوان کرد: در این بیانیه به خوبی هم مسایل قبل از پیروزی انقلاب و هم راه پیشروی آینده تبیین شده است.

وی تصریح کرد: در این بیانیه مسئولیت سنگینی بر دوش همه از جمله قوه قضائیه گذاشته شده و تلاش برای اجرای عدالت، حفظ حقوق عمومی و دفاع از حقوق مردم وظیفه ذاتی قوه قضاییه است.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: امروز با تمام دشمنی‌های استکبار جهانی، این آرامش و امنیتی که وجود دارد به برکت همکاری ارگان‌هاست و باید بدانیم تضعیف نیروی‌های امنیتی و انتظامی از خواسته‌های دشمن است و نباید در این مسیر حرکت کرد.

‌مصدق عنوان کرد: شرکت در انتخابات دشمنان را مایوس و ناامید می‌کند. ارتباط مستقیم با مردم، حمایت از تولید و شرکت‌های دانش بنیان و جلوگیری از تعطیلی کارخانه ها، صیانت از حقوق عامه، تکریم ارباب رجوع، قطع دست متجاوزان بیت‌المال، مبارزه جدی با اخلال گران اقتصادی و تلاش برای صلح و سازش از انتظارات معاون اول قوه قضائیه از رئیس کل جدید دادگستری استان همدان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز