خبرگزاری کار ایران

در سال جاری صورت گرفت؛

رسیدگی به درخواست 5700 بهره‌بردار حوزه کشاورزی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۵۵۱

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در 10 ماهه گذشته به 5 هزار و ۷۰۰ درخواست کشاورزان و بهره‌برداران استان در میز خدمت سازمان جهادکشاورزی رسیدگی شده است.

به گزارش ایلنا، حمید زینالی در سومین کارگروه صدای مردم با اعلام این خبر گفت: از این تعداد در خواست حدود 3 هزار و 800 مورد توسط معاونت‌ها و مدیریت‌های ستادی و شهرستان‌ها بررسی و پاس‌خگویی انجام شده، حدود یک‌هزار و 900 درخواست نیز به دلیل عدم ارتباط موضوعی به دستگاه‌های مرتبط استانی راهنمایی و ارجاع شده است.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: مراجعات و درخواست‌های واصل شده بیشتر در حوزه‌های آب و خاک، تولیدات گیاهی، مکانیزاسیون کشاورزی، بازرگانی، تسهیلات بانکی، امهال وام و تغییر کاربری اراضی کشاورزی بوده است.

وی عنوان کرد: هدف از برپایی میز خدمت ارتباط مستقیم بهره‌برداران با مسئولان و ارتقای کیفی ارائه خدمات است که با تشکیل میز خدمت فرصتی فراهم می‌شود تا کشاورزان و بهره‌برداران بتوانند درخواست‌ها و مشکلات خود را به صورت مستقیم با مسئولات مربوطه مطرح کنند.

این مسئول افزود: کارگروه صدای مردم با هدف احصا و شناسایی مشکلات مردم از طریق معاونت‌ها، مدیریت‌های ستادی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های تابعه، بررسی در کارگروه مردم این سازمان، اقدام برای حل و فصل مسائل و مشکلات، انعکاس مسائل فرا سازمانی و بین دستگاهی به استانداری و وزارت جهاد کشاورزی جهت رفع موضوعات مطرح شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز