خبرگزاری کار ایران

سرپرست راهداری استان:

تمام راه‌های کرمانشاه باز است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۱۸۸

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۶۰۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان خبر داد و گفت: در حال حاضر همه محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان باز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی با اشاره به شروع بارش برف در استان از شب گذشته (۱۲ بهمن)، اظهار کرد: در اکثر محورهای استان خصوصا محورهای منطقه اورامانات، شهرستان‌های کنگاور، صحنه، دالاهو، سنقر و هرسین بارش برف داشتیم.

وی ادامه داد: با اقداماتی که از سوی راهداری انجام شده در حال حاضر تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان باز است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۶۰۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان یاد کرد و افزود: ۱۲ مورد ریزش نیز داشتیم که ریزش‌برداری انجام شده است.

کهریزی از مصرف ۵۵۰ تن شن و نمک در محورهای استان با هدف تسهیل تردد و جلوگیری از اختلال در محورها خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: ۸۶ نیرو و ۵۵ دستگاه ماشین‌آلات در عملیات شب گذشته پای کار بودند.

کهریزی با اشاره به احتمال تداوم بارش‌ها، از آماده‌باش نیروهای راهداری خبر داد و عنوان کرد: تقاضا داریم مردم از تردد غیرضروری در محورها خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز