خبرگزاری کار ایران

در پی سرمای هوا؛

پایش دمای اداره‌ها و مراکز تجاری قزوین تشدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۱۳۱

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در پی سرمای هوا‌ و آغاز بارندگی، طرح پایش مصرف گاز در سطح اداره‌ها و مراکز تجاری به صورت گسترده‌تر اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی حجتی‌پور با بیان این مطلب افزود: این طرح با هدف صرفه‌جویی در مصرف، مدیریت انرژی و کنترل میزان مصرف گاز در ادارات دولتی و مراکز تجاری انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی مشترکین خانگی، تجاری و اداری در مصرف گاز در سطح استان اظهار کرد: این شرکت در انجام رسالت سازمانی و مسئولیت اجتماعی خود، با مشارکت نیروهای حوزه بهره‌برداری و بسیج گاز، دما در ادارات و مجتمع های تجاری استان را رصد کرده و از نزدیک مورد پایش قرار می‌دهد.

حجتی‌پور ادامه داد: در این طرح دمای ادارات و مراکز تجاری از لحاظ رعایت الگوی مصرف گاز پایش شده، دستگاه‌ها و مراکز متخلف تذکر می‌گیرند و همچنین دستگاه‌ها و مجموعه‌هایی که قبلا تذکر دریافت کرده بودند با قطعی جریان گاز مواجه می‌شوند.

 وی از مدیران ادارات درخواست کرد که وسایل گرمایشی سازمان‌ها را یک ساعت قبل از اتمام ساعت کاری و نیز در روز های تعطیل خاموش کنند تا سایر هم‌وطنان بتوانند از نعمت گاز برخوردار باشند.

حجتی‌پور تصریح کرد: با افزایش برودت هوا و افزایش مصارف گاز طبیعی در چند ماهه فصل سرد سال، صرفه‌جویی در مصرف این حامل انرژی بسیار مهم بوده و مشترکین با رعایت الگوی مصرف بهینه و رعایت دمای حداکثر "۱۸ درجه سانتیگراد" برای ادارات و" ۱۸ الی ۲۱ درجه سانتیگراد" برای منازل مسکونی، شرکت گاز را در ارائه خدمات مستمر یاری دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز