خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت:

صیانت از آرای مردم اصلی‌ترین وظیفه ستاد انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۲۶۳

فرماندار شفت با اشاره به حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: صیانت از آرای مردم اصلی‌ترین وظیفه ستاد انتخابات است.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی نقدی در ششمین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری اظهار کرد: صیانت از آرای مردم اصلی‌ترین وظیفه ستاد انتخابات است.

فرماندار شفت بیان کرد: تاکید مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بر این است که انتخاباتی پرشور، سالم و در امنیت کامل برگزار شود.

نقدی با تاکید بر اینکه بر اساس برنامه و روز شمار انتخابات تمهیدات لازم در راستای برگزاری انتخابات پرشور ۱۱ اسفند ماه در سطح شهرستان انجام شده است، افزود: آموزش کامل اعضای کمیته‌ها جهت اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد انتخابات کشور و مُر قانون در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: دشمن در پی تزریق ناامیدی در بین جامعه است و با تمام ابزارها و توان رسانه‌ای خود می‌خواهد میزان مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد ازاین‌رو همه باید تلاش کنیم با دعوت از اقشار مختلف شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم برای پاسخ قاطع و کوبنده به توطئه‌های دشمن باشیم چون هر رأی ما تیری زهرآلود به قلب دشمن خواهد بود.

نقدی تصریح کرد: مجریان و عوامل برگزاری انتخابات طوری عمل کنند که بدون جانب‌داری از هیچ‌یک از کاندیدها وظیفه خود را انجام بدهند و مردم نیز یقین بدانند هر آنچه که از صندوق‌های رأی مردم به‌عنوان نتیجه مشخص شود مورد تایید همه ما خواهد بود.

وی با اشاره به حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: تمام امکانات ادارات با تمام توان باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور به کار گرفته شود و در این خصوص مدیران وظیفه دارند همکاری لازم را با ستاد انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز