خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

بهره‌برداری از ۳۰ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با دهه فجر در پلدختر

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۷۳۵

فرماندار پلدختر گفت: ۳۰طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا، حمید خادم روز دوشنبه نهم بهمن در جلسه شورای اداری پلدختربا محوریت برنامه های دهه فجر اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای یک‌هزار و ۳۲۴ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

وی افزود: کتابخانه شماره ۲، کارگاه فرآورده‌های روغنی و نفتی در شهرک سراب حمام و ۶۰۰ طرح خود اشتغالی مددجویان کمیته امداد از مهمترین پروژه های قابل افتتاح دهه فجر در شهرستان پلدختر است.

وی با بیان اینکه جشن های دهه فجر در پلدختر با محوریت مردم برگزار می شود افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در هرچه بهتر و باشکوه برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر اهتمام ورزند چراکه این مهم پیش مقدمه انتخابات اسفندماه است بنابراین مراسم سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب باید با برنامه ریزی منسجم و هماهنگی دستگاه ها برگزار شود.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه دهه مبارک فجر باید رنگ و بوی انتخابات داشته باشد گفت: مهمترین محور برنامه‌ و فعالیت‌های این دهه باید امیدآفرینی، معرفی خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی و دعوت به مشارکت در انتخابات باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز