خبرگزاری کار ایران

کار‌شناس مرکز هدایت عملیات وزارت بهداشت به ایلنا خبر داد:

سقوط از ارتفاع ۱۲۲نفر در گیلان و مازندران / مرگ ۶ نفر بر اثر سقوط

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۶۶

زن باردار در گیلان و مازندران به تسهیلات زایمان دسترسی کمتری داشتند که خوشبختانه مرتفع شد و به جز یک نفر که در آمبولانس زایمان کرد، بقیه در مراکز درمانی تحت مراقبت هستند.

ایلنا: کار‌شناس مسئول مرکز هدایت عملیات و بحران وزارت بهداشت از ۱۲۲ مورد سقوط از ارتفاع حین برف روبی در استان‌های گیلان و مازندران که منجر به مرگ ۶ نفر شد، خبر داد.
«مجتبی خالدی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد بحران برف اخیر در کشور گفت: در دو استان گیلان و مازندران بیشترین مشکل را داشتیم به طوری که در گیلان ۹۶ مورد سقوط از ارتفاع حین برف روبی را داشتیم که دو نفر از آن‌ها فوت کردند و یک نفر از آن‌ها نیز حال زیاد مناسبی ندارد و در آی سی یو در بخش مراقبتهای ویژه است.
کار‌شناس مسئول مرکز هدایت عملیات و بحران وزارت بهداشت ادامه داد: همچنین ۲۶ مورد سقوط از ارتفاع در مازنداران داشتیم که منجر به کشته شدن ۴ نفر شد.
وی همچنین بااشاره به وضعیت زنان باردار در گیلان و مازندران گفت: ۴۳ زن باردار در این دو استان به تسهیلات زایمان دسترسی کمتری داشتند که خوشبختانه مرتفع شد و به جز یک نفر که در آمبولانس زایمان کرد بقیه در مراکز درمانی تحت مراقبت هستند.
خالدی با اشاره به اینکه در شهرستان‌های نور، ‌چالوس، تنکابن، ‌عباس آباد، رامسر گرفتاری بیشتری داشتیم، افزود: براساس آماری که گرفتیم تمام مراکز بهداشتی و درمانی اعم از روستایی و شهری در حوزه سلامت فعال هستند و دیگر مشکلی نداریم.
وی در پاسخ به این سوال که در طی این مدت چه تعداد مرگ و میر ناشی از برف داشتیم، افزود: هنوز گزارش‌ها دراین زمینه جمع بندی نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز