خبرگزاری کار ایران

جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل:

186 اصله قنداق قاچاق جنگلی در اردبیل کشف و ضبط شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۳۴۴

جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل گفت: 186 اصله قنداق قاچاق جنگلی در اردبیل کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا، رضا کرمی نیا در این رابطه اظهار کرد: با شناسایی قبلی و اخذ  دستور قضایی توسط  نیروهای  پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل و آبی بیگلو   با همکاری عوامل انتظامی  ۱۸۶ اصله قنداق قاچاق جنگلی  را که  در انباری در داخل شهر اردبیل دپو شده بود  کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک  نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان معرفی شد، گفت: حفاظت از منابع طبیعی و مبارزه با قاچاق چوب جنگلی وظیفه همگانی است و انتظار داریم در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را با ماموران منابع طبیعی  داشته باشند.

جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل خاطرنشان کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

کرمی نیا افزود: از مردم و دوستداران طبیعت تقاضا داریم در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز