خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

پیش‌بینی ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه محله محور برای سال ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۲۹۹

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: در بودجه سال آینده ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های محله محور، سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های منطقه‌ای، یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه‌های مهم منطقه‌ای و ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های شاخص پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مصطفی اعتصامی با اعلام این خبر گفت: در بودجه سال آینده ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه محله محور، ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه منطقه‌ای، یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه مهم منطقه‌ای و ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه شاخص پیش‌بینی شده است که تمام این موارد در سامانه «اصفهان من» تا دهم بهمن در قالب بودجه‌ریزی مشارکتی در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه منظور از بودجه‌ریزی مشارکتی این است که شهروندان در تصمیم‌گیری برای پروژه‌های سال ۱۴۰۳ مشارکت کنند، افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه اصفهان من به نشانی my.isfahan.ir نظرات خود را تا دهم بهمن راجع به پروژه‌هایی که شهرداری اصفهان برای سال آینده تدوین کرده است، اعلام کنند و با زدن تیک کنار نام پروژه‌ها، اولویت‌ها را از نظر خود را مشخص کنند.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند اجرای پروژه‌هایی را به شهرداری اصفهان پیشنهاد دهند تا توسط شهرداری به شورای اسلامی شهر ارائه شده و پس از تأیید اجرا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز