خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

فعالیت واحد‌های صنفی بعد از ساعت ۲۴ ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۹۱۶

استاندار قم گفت: فعالیت واحد‌های صنفی به استثنای واحد‌های صنفی اطراف حرم مطهر و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۲۴ ممنوع است.

به گزارش ایلنا، سید محمد آقامیری امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه باید برای جذب جوانان مراکز جدیدی را ایجاد کنیم افزود: متأسفانه برخی از جوانان به زیست شبانه، روی آورده‌اند و بعد از ساعت ۱۲ شب در خیابان‌ها و مغازه‌های خاص گعده می‌گیرند که آسیب‌هایی را به دنبال داشته است.

سید محمد آقامیری با بیان اینکه مصوب کردیم که هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۲۴ فعال نباشد افزود: نیروی انتظامی با واحد‌های صنفی متخلف برخورد می‌کند و در آینده جرایمی برای عدم رعایت این قانون در نظر گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات مناسب در زمینه امر به معروف و نهی ازمنکر گفت: سرعت اشاعه منکر از سرعت اشاعه معروف بیشتر است از این رو در استان قم حتی اگر یک منکر هم انجام شود زیاد است و برای آن باید کار جهادی انجام شود.

استاندار با بیان اینکه قم یک استان فرهنگی است و باید آثار فرهنگ در سطح شهر و رفتار جوانان و مردم قابل مشاهده باشد افزود: ما هیئات و جوانان ارزشمندی داریم که در همه صحنه‌های انقلاب حاضر هستند ولی علیرغم همه اینها دستگاه‌های فرهنگی نیاز به یک نخ تسبیح دارند تا برنامه‌های مستمر و مراقبت‌هایی برای جوانان داشته باشیم تا سطح انحرافات را کاهش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز