خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

یکی از مشکلات شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اراضی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۷۹۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: یکی از مشکلات شرکت شهرک‌های صنعتی استان اراضی است.

فرزاد محمدی در گفت‌وگو با ایلنای لرستان اظهار کرد: هزینه زیرساخت شهرک در لرستان نسبت به استان‌های کویری بیشتر است.

وی با بیان اینکه هر شهرکی یک سطح‌بندی دارد و مصوبه و سطح‌بندی شرکت شهرک‌های صنعتی کل کشور در لرستان رعایت و برای ایجاد امکانات زیربنایی اقدامات اساسی انجام شده است، بیان کرد: البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در سطح‌بندی شرکت شهرک‌ها میزان اراضی در اختیار، صادرات، تعداد قراردادها و میزان واحدهای دانش‌بنیان نقش تاثیرگذار دارد و البته یکی از مشکلات شرکت شهرک‌های صنعتی استان اراضی است.

محمدی در خصوص قیمت زمین در شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه براساس آماری که وجود دارد میانگین قیمت زمین در این شهرک‌های صنعتی ۹۶۰ هزار تومان است، بیان کرد: قیمت میانگین کشوری یک میلیون تومان اعلام شده است.

وی گفت: تمام شرک‌های صنعتی استان از زیرساخت آب، برق، گاز، فیبرنوری و جاده دسترسی برخوردارند و لرستان به لحاظ گروه‌بندی صنایع گروه سوم و استان دوم در کشور هستیم و و ظرف سه تا چهار سال آینده به گروه دو ارتقاء خواهیم یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان افزود: جزو معدود استان‌هایی هستیم که دو منطقه ویژه اقتصادی داریم.

محمدی بیان کرد: چنانچه پارسیلون را به شرکت شهرک‌های واگذار می‌کردند به منطقه ویژه اقتصادی تبدیلش می کردیم.

وی در خصوص ایجاد بندر خشک در لرستان گفت: بندر خشک را می‌توان زیرمجموعه منطقه ویژه اقتصادی لحاظ کرد که این پیشنهاد را در سفر دوم رئیس جمهور به لرستان مطرح خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز