خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد؛

شورای انجمن اولیا و مربیان نماینده دو میلیون نفر از اولیای دانش‌آموزان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۱۸۲

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در پنجاه و دومین جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان گفت: شورای انجمن اولیا و مربیان رسالت عظیم و وظیفه سنگین در اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین دارد و می‌تواند در عملیاتی‌شدن آن نقش مهمی ایفا کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، پنجاه و دومین جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان و اولین جلسه از دور جدید این شورا به ریاست مدیرکل آموزش و پرورش استان و با حضور اولیا منتخب دانش‌آموزان استان و سایر اعضا تشکیل شد.

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در این جلسه ضمن قدردانی از حضور داوطلبانه و حرکت جهادی منتخبین اولیای دانش‌آموزان استان اظهار داشت: نقش و جایگاه والدین و مقوله مشارکت خانواده‌ها در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها در آموزش و پرورش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: شورای انجمن اولیا و مربیان رسالت عظیم و وظیفه سنگین در اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین دارد و می‌تواند در عملیاتی‌شدن آن نقش مهمی ایفا کند.

ابراهیمی یادآور شد: شورای انجمن اولیا و مربیان نماینده حدود دو میلیون نفر از اولیای دانش‌آموزان اصفهانی است که باید در رسیدن به اهداف عالی تعلیم و تربیت استان بازویی پرتوان برای آموزش و پرورش باشد.

اعضاء جدید شورای انجمن اولیا و مربیان استان نیز در این نشست ضمن معرفی خود به بیان نقطه‌نظرات در خصوص نحوه اداره و مدیریت جلسات آتی شورا پرداخته و بر پیگیری مشکلات آموزشی و تربیتی مناطق محروم استان تأکید کردند.

گفتنی است در پایان پنجاه و دومین جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان احکام عضویت تمامی اعضای جدید به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز