خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

وضعیت خراسان رضوی در تامین زمین طرح بازآفرینی شهری مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۱۰۱

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: وضعیت استان در بخش تامین زمین طرح بازآفرینی شهری و نوسازی مسکن مطلوب است و در بخش آماده سازی نیز هیچ سایتی بلاتکلیفی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از مشهد، وحید داعی اظهارکرد: این استان در برنامه ۲ ساله طرح نوسازی مسکن در بافت های فرسوده شهری ۸۶ درصد از برنامه ابلاغی را محقق کرده و با ثبت بیش از ۲۴ هزار واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی، رتبه دوم کشوری را در بخش نوسازی مسکن بافت های فرسوده طرح بازآفرینی شهری را کسب کرده است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود با عملیاتی کردن بسته های تشویقی توسط شهرداری ها و اطلاع رسانی عمومی این طرح تا پایان سال جاری ۱۰۰ درصد تعهدات ۲ ساله برنامه نوسازی مسکن بازآفرینی شهری در خراسان رضوی محقق شود.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: طرح بسته های تشویقی بومی و خاص برای اجرا در محلات بافت فرسوده ۹۱ شهر استان که دارای محلات هدف بازآفرینی شهری هستند به تصویب کمیسیون ماده پنج استان رسیده و اعمال تخفیفات و تسهیلات این بخش به متقاضیان به مرحله اجرایی وارد شده است.

داعی افزود: ثبت پروانه های ساختمانی در سامانه ستاد ملی اطلاع رسانی بسته های تشویقی در رسانه ها و ارائه تخفیفات پروانه های ساختمانی و خدمات نظام مهندسی از مسایل مورد تاکید و قابل پیگیری در شهرستانها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز