خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس تاکید کرد؛

ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان و نیروهای پیمانکاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۸۵۹

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: از آنجا که سیمبانان و نیروهای اجرایی به عنوان رزمندگان خط مقدم و صف اول صنعت برق تلقی می شوند، بنابراین ارزیابی صلاحیت حرفه ای آنان و همچنین ارتقا سطح دانش و مهارت این گروه بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا کریمی فرد در مراسم آغاز رویداد ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای نیروهای  پیمانکاری شهرستان‌های جنوبی استان فارس  بر اهمیت ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان و نیروهای پیمانکاری تاکید کرد و بیان داشت: در راستای تامین برق مطمئن و پایدار برای کلیه مشترکان توسط صنعت برق استان و فائق آمدن بر چالش هایی که صنعت برق با آن روبروست، ضرورت دارد تا نیروهای اجرایی این صنعت همواره از آمادگی کامل برخوردار بوده و سطح آموزش و اثر بخشی آنها  پیوسته مورد بازبینی و سنجش قرار گیرد.

این مقام مسئول در تشریح رویداد ارزیابی صلاحیت حرفه ای نیروهای پیمانکاری شهرستان های جنوبی استان فارس اظهار داشت: در راستای اجرای ابلاغیه وزارت نیرو و موضوع اجرای نظام نامه ارزیابی صلاحیت حرفه ای نیروهای پیمانکاری و با توجه به گستردگی استان فارس این پروژه در سطح شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در چهار منطقه برنامه ریزی شده و هم اکنون جهت شهرستان های جنوبی با محوریت شهرستان لارستان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، صلاحیت حرفه ای 205 نفر از سیمبانان و نیروهای پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس طی سه روز از یک لغایت سوم بهمن ماه در شهر لار  با حضور 30 ارزیاب استانی و کشوری مورد ارزیابی و پایش قرار می گیرد.

کریمی فرد، با اشاره به اهمیت سلامت کارکنان و تاثیر به سزای آن بر کیفیت خدمت رسانی به مشترکان اظهار داشت: درطی روزهای این رویداد ارزشمند، مباحث مهم ایمنی نیروهای  پیمانکاران، بحث های روانشناسی سیمبان و توجه به تمام ابعاد سلامت روح و روان و انجام مشاوره های روانشناسی در سطح کارکنان و نیروهای پیمانکاری انجام و سنجیده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، تصریح کرد: نتایج حاصل از این ارزیابی ها به صورت محرمانه در بانک های اطلاعاتی مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت،  تا برای آن دسته از همکاران که نیاز به آموزش های بیشتری دارند، برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز