خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد؛

کشف بیش از 150 کیلو مواد مخدر در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۴۶۰

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری 6 قاچاقچی و توزیع کننده و کشف 155 کیلو مواد مخدر طی 24 ساعت گذشته در سطح استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: به منظور مقابله جدی با  قاچاق مواد مخدر و مبارزه بی امان با  سوداگران مرگ و  با هدف پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی،  طرح  ضربتی  پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق مواد مخدر  به مدت 24 ساعت در استان اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در رابطه با تلاش همه جانبه ضمن شناسایی و توقیف  3 دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر 115 کیلو حشیش و 40 کیلو  تریاک جمعا 155 کیلو مواد مخدر کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این طرح، 3 قاچاقچی مواد مخدر و 3 خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به جمع آوری 27 معتاد متجاهر و بلامکان در اجرای این طرح، بیان داشت: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان و مقابله با پدیده شوم قاچاق به ویژه قاچاق مواد مخدر تلاش می‌کند  لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه  اطلاعات و اخبار در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق  سامانه پاسخگوی 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر  و  تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز