خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

فضای کسب و کار در لرستان باید تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۳۰۴

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان گفت: فضای کسب و کار در استان باید تقویت شود.

علی محمدی در گفت‌وگو با ایلنای لرستان در خصوص سرمایه‌گذاری خارجی در لرستان بیان کرد: نیاز است یک سری شرکت‌ها، اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان واسطه و به صورت قانونی می‌توانند در جذب سرمایه‌گذار واقعی به استان کمک کند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار باید شفاف خواسته خود را از استان بخواهد و آن را بیان کند، ادامه داد: چنانچه استان از سرمایه‌گذار خارجی حمایت واقعی را داشته باشد آنان به صورت زنجیروار برای سرمایه‌گذاری به لرستان خواهند آمد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان گفت: از سال ۹۵ تاکنون ۱۱۲ میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی در استان انجام شده است.

محمدی خواستار تقویت فضای کسب و کار در استان شد و اضافه کرد: فعال اقتصادی به دنبال شهر بدون معتاد است و در مواردی در برخی استان‌ها فعال اقتصادی معتادین را شناسایی و او برای درمان به مراکز ترک اعتیاد می‌برد و فرد پس از بهبودی در واحد تولیدی و صنعتی خود استخدامش می‌کند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی باید سرمایه‌گذاران را به استان معرفی کنند، اضافه کرد: در سال ۸۴ و ۸۵  سیاست‌های اصل ۴۴، مبنی بر اینکه اقتصاد سه وجه دارد یکی دولت، یکی تعاون و وجه سوم بخش خصوصی باشد.

این مسئول افزود: هدف از سیاست اصل ۴۴ این بود که اقتصاد را به دست اهلش و مردم دهیم؛ دولت هیچ‌موقع بنگاه‌دار خوبی نبوده و نخواهد بود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان با بیان اینکه بخش خصوصی به دنبال منافع و سود خود است، تصریح کرد: برخی واگذاری‌ها طی سال‌های گذشته در استان به خوبی انجام نشده که برخی‌ها منتج به ابطال شده و برخی‌ها متاسفانه بیشتر سرمایه‌بر بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز