خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تامین آب زاینده‌رود به رفع بخشی از آلودگی‌ها کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۹۰۰

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تامین آب زاینده‌رود و جلوگیری از خشک شدن آن در طول سال به رفع بخشی از مشکل آلودگی هوا کمک می‌کند.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با ایلنا اظهار کرد: در تمام طول سال با برگزاری جلسات مختلف به دنبال کمک به رفع مشکلات ناشی از آلودگی در اصفهان هستیم، در این زمینه نیاز است اقداماتی انجام شود که نیازمند همکاری و مشارکت بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف است.

شیشه‌فروش ادامه داد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و شخصی یکی از اقداماتی است که باید به صورت ویژه در اصفهان پیگیری شود، همچنین استفاده از روش‌های نوین کنترل آلودگی باید در دستور کار قرار گیرد و همه دستگاه‌ها نیز در این بخش همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: بخشی از آلودگی هوا به دلیل انتشار ریزگردها است و در این خصوص تامین آب زاینده‌رود و جلوگیری از خشک شدن آن در طول سال به رفع بخشی از مشکل آلودگی هوا کمک می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: نیروگاه شهید منتظری باید الزاماتی را برای خروج از شعاع ۵۰ کیلومتری شهر در دستور کار قرار دهد و در این زمینه هماهنگی‌هایی شکل گرفته است، مطالبه رسیدگی به مشکلات اصفهان خواسته همه مردم شهر است و در این زمینه تلاش می‌کنیم در خصوص رفع مسائل اصلی اصفهان همچون آلودگی هوا، فرونشست و خشکسالی از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز