خبرگزاری کار ایران

با حکم رئیس اتاق بازرگانی قزوین؛

عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین مشاور رسانه‌ای اتاق بازرگانی قزوین شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۶۱۱

رئیس اتاق بازرگانی قزوین با صدورحکمی، منصور بخشی عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین را به عنوان مشاور رسانه‌ای ریاست اتاق بازرگانی قزوین منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی عبدیان رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین، منصور بخشی عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین را به سمت مشاور رسانه‌ای اتاق بازرگانی استان قزوین منصوب کرد.

در حکم این فعال رسانه‌ای آمده است:

"نظر به شایستگی‌ها و توانمندی‌های ارزنده جنابعالی در حمایت از فعالان اقتصادی استان قزوین و کشور، بدینوسیله شما را به عنوان مشاور امور رسانه‌ای ریاست اتاق  بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین منصوب می‌نمایم.

توفیقات روز افزون جنابعالی را در تداوم خدمت‌رسانی به اعضای محترم اتاق بازرگانی قزوین و فعالان بخش خصوصی در عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی تلاش‌های مستمر فعالان اقتصادی از خداوند متعال مسالت دارم."

گفتنی است؛ امروز این حکم باحضور عبدیان رئیس اتاق قزوین، پازوکی عضو هیات رئیسه، پوراسمعیل عضو هیات نمایندگان، احمدی معاون اجرایی و مشاور رئیس و برومند دبیر اجرایی پارلمان بخش خصوصی استان به مشاور رسانه‌ای ریاست اتاق قزوین اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز