خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد؛

زمین گیر شدن قاچاقچیان مواد مخدر با 148 کیلو تریاک در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۵۶۸

فرمانده انتظامی استان از کشف قریب به 150 کیلو مواد مخدر و دستگیری 4 قاچاقچی و سوداگر مرگ خبرداد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان بستک در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه  با قاچاقچیان و سوداگران مرگ،  شب گذشته  حین گشت زنی و  کنترل  یکی از محورهای فرعی و خاکی روستای انجیردان  به یکدستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شده و دستور توقف دادند. 

وی افزود: راننده خودرو با مشاهده مأمورین  ضمن دور زدن، اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی و تیراندازی هوایی، خودرو متوقف، راننده   دستگیر و در بازرسی از خودرو مقدار 68 کیلو و 700 گرم تریاک کشف و ضبط شد. 

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  شهرستان میناب نیز  طی عملیاتی دیگر در اوایل بامداد امروز  با انجام اقدامات اطلاعاتی و هدایت و همکاری اطلاعاتی پلیس مباره با مواد مخدر استان یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد انتقال یک  محموله مواد مخدر از طریق چند کوله بر و بصورت پیاده را داشتند شناسایی و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

 وی خاطر نشان کرد:  مأموران ضمن شناسایی مخفیگاه و محل دپو مواد مخدر با تشکیل اکیپی به محل واقع در منطقه چراغ آباد اعزام و در  بازرسی از یک منزل،  3 متهم دستگیر و 79 کیلو و 400 گرم تریاک کشف  و یکدستگاه خودرو پژو پارس متعلق به سوداگران توقیف و به همراه متهمان به یگان منتقل کردند. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان  بیان داشت: با تلاش مأموران انتظامی استان طی این دو عملیات جداگانه، چهار قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر، دو دستگاه خودرو توقیف و 148 کیلو تریاک کشف و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز