خبرگزاری کار ایران

توسط راهداری استان انجام شد؛

برف‌روبی بیش از 1400 کیلومتر باند از راه‌های البرز

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۰۷۸

معاون راهداری اداره‌ کل راهداری استان البرز گفت: همزمان با بارش برف در این استان یک هزار و 420 کیلومتر باند از راه‌های البرز برف‌روبی شد.

به گزارش ایلنا از البرز، حمید پرورشی در ارتباط با برف‌روبی بیش از 1400 کیلومتر باند از راه‌های استان، اظهار کرد: در پی هشدار اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی درخصوص بارش برف و باران در سطح استان البرز، راهداران در تمامی راهدارخانه‌ها به حالت آماده‌باش کامل در آمدند.

وی افزود: ضمن آماده‌باش 200 نفر راننده و راهدار و تجهیز 146 دستگاه انواع ماشین‌آلات برای برفروبی راه‌ها، از سه روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش برف بودیم که برای بازنگه داشتن راه‌ها 38 اکیپ راهداری شامل راننده و راهدار مشغول برفروبی و نمکپاشی شدند تا تردد ایمن در محورهای مواصلاتی برقرار شود.

این مسئول بیان کرد: حاصل تلاش بی‌وقفه راهداران برفروبی یک هزارو 420 کیلومتر باند از جاده‌های استان بود که در این راستا 720 تن مخلوط ماسه و نمک برای برفروبی و جلوگیری از یخزدگی سطح جاده مورد استفاده قرار گرفت.

پرورشی در ادامه با اشاره به وضعیت راه‌های البرز اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان به صورت عادی در جریان بوده و ترافیکی گزارش نشده و تنها محور جدید هشتگرد به طالقان به علت کاهش دید رانندگان و بارش برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود است.

این مسئول تاکید کرد: باتوجه به بارش‌ها، از مردم درخواست می‌شود در هنگام تردد از محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره 141 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز