خبرگزاری کار ایران

نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها:

مطالبات تانکرهای آبرسان بخش خصوصی ۸ ماه پرداخت نشده است/ مسئولان استان از حالا به فکر کمبود آب در تابستان باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۹۴۱

نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها گفت: مطالبات تانکرهای آبرسان بخش خصوصی ۸ ماه است که پرداخت نشده و گلایه این افراد را به ویژه در شهرستان قصرقند در پی داشته است. از مسئولان می‌خواهم تا مطالبات این عزیزان هر چه سریع‌تر پرداخت شود.

به گزارش ایلنا، محمدکریم عزیزی با اشاره به کمبود بارندگی در سال جاری، گفت: مدیران استان باید از هم‌اکنون برای فصل تابستان که دمای هوا به بالای ۵۰ درجه می‌رسد، برنامه‌ریزی کنند تا دچار تنش آبی نشویم.

وی افزود: در همین فصل زمستان نیز در بسیاری از مناطق به خصوص در جنوب استان، مشکل آب داریم و اگر برنامه مدون و کاربردی پیگیری نشود، تابستان سخت همراه با کمبود آب خواهیم داشت.

نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها در ادامه خاطرنشان کرد: مطالبات تانکرهای آبرسان بخش خصوصی ۸ ماه است که پرداخت نشده و گلایه شدید این افراد را به ویژه در شهرستان قصرقند در پی داشته است. از مسئولان می‌خواهم تا مطالبات این عزیزان هر چه سریع‌تر پرداخت شود.

عزیزی اظهار داشت: در بسیاری از بخش‌ها، شهرستان‌ها و روستاها مشکل جدی آب وجود دارد و برای مثال در روستایی ده سال پیش لوله کشی شده اما جمعیت آن روستا افزایش پیدا کرده و جوابگوی نیازهای مردم نیست. مسئولان تدبیری بیندیشند تا وضعیت کمبود آب سیستان و بلوچستان و شهرستان قصرقند برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز