خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

افزایش تعداد مسموم شدگان با الکل در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۷۸۲

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ایذه، بیان کرد: مسمومیت با الکل در پایان هفته جاری طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ، ۹ نفر را در ایذه راهی بیمارستان کرد که در این میان بامداد جمعه یکی از این افراد جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جاسم نوذرپور با اعلام این خبر افزود:  ۲ نفر از مسمومان در بخش‌های داخلی و ICU بستری، ۶ نفر به بیمارستان های اهواز اعزام و یک نفر هم  پس از اقدامات درمانی و بهبودی نسبی بیمارستان را ترک کرد.

در ادامه این خبر، سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مرگ دو نفر در ایذه و اهواز بر اثر مسمومیت الکلی خبر داد.

عارف اصل شرهانی در تشریح جزئیات این دو حادثه، به ایلنا گفت: جوانی ۲۰ ساله در ساعت ۲:۳۰ امروز (۲۲ دی‌ماه)  در ایذه و مردی ۵۶ ساله در اهواز در ساعت ۵:۳۰ امروز جان خود را به دلیل استفاده از الکل از دست دادند. 

مسمومان متانول با علائمی چون تهوع، استفراغ، احساس ناخوشایند شدید، تنفس تند،‌ تعریق و تاری در چشم به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.مصرف مشروبات الکلی دست ساز به دلیل داشتن ترکیبات سمی مثل متانول باعث مسمومیت شدید، آسیب به ارگان های حیاتی و حتی مرگ می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز