خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس تاکید کرد؛

ضرورت وجود پیوست رسانه ای برای اقدامات دولت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۶۲۲

استاندار فارس گفت: در اعتبارات پروژه های عمرانی باید اعتبار ویژه ای برای تبلیغ همان پروژه، اختصاص یابد و دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی بصورت آنچه هست به عموم مردم معرفی شود.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه در دیدار با سپهر خلجی از ضرورت وجود پیوست رسانه ای برای اقدامات دولتی سخن گفت و افزود: اطلاع رسانی اقدامی حیاتی در همه حاکمیت ها و دستگاه هاست و نی بایست به نحو شایسته و در تراز نظام جمهوری اسلامی این مهم محقق شود.

 وی  تاکید کرد:  موضوعاتی که بصورت مستقیم معیشت و اقتصاد مردم را تحت تاثیر قرار می دهند باید پیوست رسانه ای داشته باشد.

ایمانیه به ویژگی های متعدد رسانه و فوائد حاصل از اقدامات رسانه ای اشاره کرد و افزود: همه دستگاه‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران در خدمت مردم هستند لذا یکی از اصلی ترین کارکردهای رسانه این است که مشکلات مردم را جمع بندی و مطرح کند تا برای حل آنان تدبیر شود.

استاندار فارس خواستار ارائه نقاط ضعف در حوزه اطلاع رسانی در استان فارس شد و بر ضرورت اصلاح و تقویت آنان تاکید کرد و از گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی سخن گفت و اظهار کرد: جریان های ایجاد شده در فضای مجازی اگر چه ممکن است مثبت یا منفی باشد اما می بایست از ظرفیت فضای مجازی و انسان رسانه ها با رویکرد مثبت و امیدآفرین استفاده شود.

وی از تاکیدات مکرر خود مبنی بر عدم نشر اخبار غیرواقعی گفت و به موضوع تبلیغات اشاره کرد و افزود: در حوزه تبلیغات با وجود اینکه نیاز به هزینه و سلیقه داریم، می بایست کار را به متخصصان آن واگذار کنیم؛ این مهم هم اطلاع رسانی را افزایش می دهد و هم برای فارغ التحصیلان رشته های مرتبط بازار کار مناسب ایجاد می نماید.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی های تبیین، سخن گفتن با زبان مردم است، از داشتن پیوست رسانه ای برای پروژه های عمرانی، زیرساختی و سایر اقدامات دولت سیزدهم سخن به میان آورد و اظهار داشت: در اعتبارات پروژه های عمرانی باید اعتبار ویژه ای برای تبلیغ همان پروژه، اختصاص یابد و دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی بصورت آنچه هست به عموم مردم معرفی شود.

ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود از ظرفیت های شگرف و با ارزش فارس در مباحث مرتبط با گردشگری بویژه در چهار حوزه مذهبی، تفریحی و سیاحتی، درمانی و تاریخی سخن به میان آورد و بر ضرورت معرفی این پتانسیل ها در سطوح ملی و بین المللی تاکید کرد و گفت: همه ۳۷ شهرستان استان فارس به نحوی دارای ظرفیت گردشگری در یکی از چهار حوزه یاد شده دارند که با تبلیغات آن ها علاوه بر اینکه سرمایه گذاران را جذب خواهد کرد رونق گردشگری را در پی خواهد داشت.

استاندار فارس پیشنهادی هم برای تامین تجهیزات روابط عمومی های دولتی به رئیس شورای اطلاع رسانی دولت داد و خاطر نشان کرد: در صورتی که هیات دولت در یک بازه زمانی مشخص تجهیزات و امکانات مورد نیاز روابط عمومی ها ها را که مشابه داخلی آنان وجود ندارد از معافیت گمرکی برخوردار کند، قطعا بخش زیادی از موضوع تجهیزات این مراکز اطلاع رسانی مرتفع می شود.

ایمانیه در پایان از ایجاد کارگروه فضای مجازی استان سخن گفت و اقدامات انجام شده در مدت فعالیت این کارگروه را به بحث و تبادل نظر گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز