خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری:

سعی داریم در قزوین حتی یک شعبه اخذ رای آفلاین هم نداشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۸۷۸

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری قزوین گفت: درحال حاضر آزمایش آنتن دهی دستگاه‌ها در تمام شعبه‌های اخذ رای درحال انجام است و پوشش 100 درصدی اینترنت و رفع مشکل آنتن‌دهی در شعبه‌های سیار هم مد نظر قرار دارد و سعی داریم حتی یک شعبه آفلاین هم نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، یاور عابدی در نهمین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان قزوین گفت: انتخابات پیش رو از اهمیت بالایی برخوردار است و الکترونیکی بودن آن وظیفه کمیته فناوری را سنگین کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری قزوین ادامه داد: برای عملکرد مناسب نیاز داریم که دستگاه‌های مختلف متولی توجه و همراهی لازم را داشه باشند.

وی عنوان کرد: بررسی پوشش آنتن‌ دهی مناسب و ارتباط پایدار و باکیفیت برای تمام شعبه‌های اخذ رای برنامه مهمی است که در تمام شعبه‌ها بررسی و مواردی که نیاز به پیگیری دارند رفع خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: مشکل عدم پوشش آنتن‎‌دهی مربوط به شعبه‌های سیار، بررسی راهکارهای تامین پوشش آنتن‌ دهی حداکثری برای شعبات و احصاء زیرساخت‌های ارتباطی حساس از موارد مهمی است که در کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز