خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار البرز:

طبقه بندی مشاغل در اولویت کارگاه‌های بالای ۵٠ نفر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۸۶۶

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز بر اولویت طبقه بندی مشاغل در کارگاه های بالای ۵٠ نفر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، عبدالله دارایی، ضمن بازدید از ۴ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان ساوجبلاغ و دیدار و گفت‌وگو با مدیران و کارگران این واحدهای تولیدی، اظهار کرد: حضور مدیران در واحدهای تولیدی و صنعتی و مشاهده مسائل و نکات مورد نظر آنان نقش موثری در رفع موانع تولید و اشتغال به دنبال دارد.

دارایی تصریح کرد: در این بازدیدها، مسایلی چون طبقه‌بندی مشاغل و رتبه‌بندی شغلی در کارگاه‌های با حداقل ۵۰ نفر کارگر، بررسی شد. همچنین در نظام رتبه‌بندی و ارزیابی مشاغل، ضوابط ارتقا و جابجایی شغلی و شرایط کارگاه‌ها و پرداخت مزایا و سایر جزئیات ذیل مواد ۴۸ و ۴۹ قانون کار مورد بررسی قرار گرفت.

دارایی گفت: از اینکه کارفرمایان، پیش از پیگیری‌های این اداره کل، مسئولیت طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‌های خود را بر عهده دارند و در راستای ارتقای کیفیت گروه های شغلی در بخش‌های مختلف کارگاه خود، فعالانه و مسئولانه پیگیری می‌کنند، سپاسگزارم.

وی همچنین از اجرای رویداد مردمی اشتغال در شهرستان ساوجبلاغ به منظور معرفی مستقیم کارجویان به واحدهای تولیدی و صنعتی در روز ٢۵ دی ماه در شهر هشتگرد خبر داد.

در این بازدید که با محوریت رتبه‌بندی و طبقه‌بندی مشاغل و تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تولیدی و همچنین کارگاه‌های مشمول مشاغل سخت زیان آور انجام شد، مدیران واحدهای تولیدی به بیان مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه کار و تولید پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز