خبرگزاری کار ایران

تفاهم نامه ایجاد مرکز نوآوری حمل و نقل در مشهد امضا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۷۲۲

با حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد و مدیرکل خلاقیت و نوآوری شهرداری مشهد، تفاهم نامه ایجاد مرکز نوآوری حمل و نقل به امضا رسید.

به گزارش ایلنا از مشهد، این تفاهم نامه با هدف استفاده از ظرفیت های دانش بومی و مجموعه های دانش بنیان در حوزه حمل و نقل پاک و قطار شهری با رویکرد خلاقیت و نوآوری های ویژه در این زمینه به امضاء طرفین رسید.

بهرام نکاحی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد، در این آیین که با حضور مشاور عالی شهردار برگزار شد، اظهار کرد: حوزه قطار شهری صنعت جوان و بسیار پر موضوعی است که مسائل و موضوعات متفاوتی دارد و برای شناسایی و حل آن نیازمند نگاه خلاقانه و نواورانه هستیم. لذا در راستای حل مشکلات در صدد ایجاد مجموعه ای باهدف شناسایی مسایل و راه حل برای رفع آن هستیم و با توجه به تجربه خوب کارخانه آوری در شرق کشور و مشهد، به سمت تفاهم نامه ایجاد مرکز نواوری حمل و نقل پاک با محوریت قطار شهری گام برداشتیم و امیدواریم اتفاقات جدیدی در حوزه حمل و نقل ریلی رقم بخورد. 

همچنین سید رحمان میرزاییان، مدیرکل خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهد در این مراسم اظهار داشت: مراکز نوآوری در حقیقت با دو رویکرد فرهنگسازی در حوزه خلاقیت و نوآوری و ایجاد مجموعه هایی در جهت حل مسایل شهری در حال راه اندازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز