خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز:

فرمانداری‌های البرز پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر را در سامانه منتاک بارگذاری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۶۲۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر ضرورت بارگذاری اطلاعات پروژه های قابل افتتاح بخش دولتی و خصوصی استان در سامانه منتاک تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، احمد افضلی در نشست بررسی وضعیت پروژه های قابل افتتاح استان به مناسبت دهه مبارک فجر خاطر نشان کرد: مسئولیت  عدم بارگزاری اطلاعات مربوطه در سامانه منتاک برعهده فرمانداری ها است.

وی افزود: از فرمانداران شهرستان های استان انتظار می رود نسبت به برگزاری هرچه باشکوهتر ایام الله دهه فجربرنامه ریزی و  اقدامات لازم را بعمل آورده و با ادارات شهرستان مربوطه جلسات هماهنگی بعمل آورند.

اعلام تاریخ  پیشنهادی برای افتتاح پروژه های دهه فجر از سوی فرمانداری ها، جمع آوری اطلاعات پروژه های اقتصادی از سوی اداره کل هماهنگی امور اقتصادی، بازدید و راستی آزمایی پروژه های قابل افتتاح و اخذ اطلاعات لازم درشهرستان مربوطه از سوی فرمانداری ها و همچنین ارائه لیست پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی توسط فرمانداری ها و  و جمع بندی توسط اداره کل دفتر فنی جهت برنامه ریزی و هماهنگی های لازم از دیگر مصوبات این نشست بود.

وزارت کشور در چارچوب ماموریت‌ها و وظایف تعریف شده و با توجه به استراتژی‌ها و راهبردهای سازمان و لزوم چابک‌سازی و توسعه نظام‌های یکپارچه اطلاعاتی مدیریت که بخش مهمی از آن مرتبط با پروژه‌های سازمان است، اقدام به راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت و نظارت بر طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی (منتاک)کرده است. این سامانه با هدف اجرای طرح‌ها و پروژه‌های تعریف شده در دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه وزارت کشور بر اساس نظام تقسیمات کشوری راه اندازی شده است که به گفته مسئولان امر تحقق اهداف سامانه جامع مدیریت و نظارت بر طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، موجب توسعه استان های سراسر کشور می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز