خبرگزاری کار ایران

شهردار مشهد خبر داد؛

ریل‌گذاری بیش از دو کیلومتر خط سه قطار شهری مشهد با ریل ملی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۲۳۳

شهردار مشهد از ریل‌گذاری بیش از ۲ کیلومتر مسیر فاز اول خط سه قطار شهری با استفاده از ریل ملی خبرداد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد رضا قلندر شریف، در این خصوص گفت: در حال حاضر با تلاش شبانه‌ روزی همکارانم در مجموع قطار شهری و پیمانکاران عزیز بیش از ۲ کیلومتر از مسیر فاز اول خط سه ریل‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از تولید داخلی و با تلاش نیروهای توانمند شرکت ذوب آهن اصفهان ریل ملی تولید و برای خط سه از ریل ملی استفاده شده است اظهار کرد: همچنین ریل سخت مورد نیاز خط سه نیز که پیش از این از خارج کشور تامین می شد اکنون به دست متخصصان توانمند ذوب آهن اصفهان تولید و از این ریل نیز در خط سه استفاده خواهد شد.

شهردار مشهد افزود: امیدواریم بتوانیم با همین سرعت روند روسازی و ریل‌گذاری فازیک خط سه را توسعه داده و در پایان سال جاری شاهد تست گرم این فاز حد فاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) باشیم.

قلندر با بیان اینکه در بخش سازه‌ای ایستگاه‌های فاز اول خط ۳ شاهد پیشرفت ۸۰ درصدی هستیم ادامه داد: درکنار ساخت، بخش های سازه ای عملیات معماری این ایستگاه‌ها نیز آغازشده که اکنون از ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز