خبرگزاری کار ایران

شاخص کیفی هوای اصفهان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۵۹۵

شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان امروز جمعه ۱۵ دی‌ماه در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و هوای پنج شهر مجاور آن قابل‌قبول است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۲ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز جمعه پانزدهم دی با میانگین ۱۰۸ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه پایش خیابان احمدآباد با ۱۵۸ AQI قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و در خیابان ۲۵ آبان با ۱۱۵، میدان انقلاب با ۱۰۹، خیابان پروین اعتصامی با ۱۱۲، بزرگراه خرازی با ۱۱۳، خیابان زینبیه با ۱۰۳، بولوار کاوه با ۱۲۷ و کردآباد با ۱۴۴ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

 همچنین شاخص هوا در ایستگاه پارک زمزم با ۷۳، خیابان فرشادی با ۸۴، خیابان فیض با ۸۰ و ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۷۷ AQI زرد و قابل‌قبول است.

ایستگاه سنجش کیفی هوا در خیابان‌های استانداری، رودکی، میرزا طاهر، رهنان، دانشگاه صنعتی و سپاهان‌شهر قطع است.

امروز شاخص هوا در خمینی‌شهر با ۸۱، زرین شهر با ۸۲، سجزی ۶۷، شاهین شهر ۷۷ و مبارکه با ۵۱ AQI در وضعیت قابل قبول و در قهجاورستان با ۱۳۱ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله نجف‌آباد، منطقه صنعتی دولت‌آباد و کاشان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز