خبرگزاری کار ایران

با پیگیری‌های مستمر نایب رئیس اول مجلس انجام شد؛

پرداخت کارانه معوق کادر پرستاری کرمانشاه به زودی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۰۷۹

عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس اول مجلس از وعده پرداخت کارانه معوق کادر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در دیدار با وزیر بهداشت خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره جلسه با وزیر بهداشت، گفت: پس از مشکلاتی که هفته گذشته، در رابطه با کادر زحمتکش درمان پیش آمد، بلافاصله روز چهارشنبه چهارم دی ماه تقاضای دیدار با وزیر بهداشت را مطرح کردیم.

وی تصریح کرد: این جلسه مشترک، با حضور استاندار کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، وزیر بهداشت و معاونین ایشان، در وزارت بهداشت تشکیل شد و موضوعاتی که مد نظر کادر درمان بود، در این جلسه مطرح شد.

مصری افزود: یکی از موضوعات مطرح شده بحث کارانه‌ی در نظر گرفته شده برای کادر درمان بود، که باعث ایجاد اختلافاتی بین طبقات مختلف پرستاری شده است. بر همین اساس، مقرر شد یک گروه از تهران به کرمانشاه سفر کنند و پس از بازدید، در صورت نیاز، آیین‌نامه مورد بازبینی و اصلاح شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه درباره معوقات کادر درمان نیز بحث شد، گفت: بر همین اساس،  قرار شد کارانه یک ماه از این عزیزان، طی روزهای آینده پرداخت شود، همچنین طی صحبت با مدیران سازمان تامین اجتماعی و بیمه سلامت، مقرر شد آن‌ها نیز علی‌الحساب کارانه یک ماه از کادر درمان را طی 10 روزهای آینده پرداخت کنند تا انشاا... به سمت و سویی برویم که جزو بهترین استان‌های کشور در زمینه پرداخت کارانه کادر درمان باشیم.

وی با تقدیر از تلاش‌های و خدمات ارزنده کادر درمان کرمانشاه، اظهار داشت: با اینکه می‌دانیم که هیچکدام از این پیگیری‌ها جوابگوی زحمات کادر درمان استان نیست، اما امیدواریم گوشه‌ای از زحمات آن‌ها را جبران کنیم، چون این عزیزان جزو بهترین کادرهای درمان ایران هستند و خدمات شایسته‌ای به استان‌های غربی کشور و کشورهای خارجی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز